FAQ Diversen

FAQ Diversen

Ik heb een afspraak gemaakt via de digitale agenda, kunnen jullie nog iemand (extra) uitnodigen?

Nee, wij kunnen helaas geen extra e-mailadres toevoegen aan de afspraakbevestiging. Wanneer u de afspraak maakt via onze digitale agenda, wordt de afspraakbevestiging direct verstuurd naar het mailadres die u heeft opgegeven. Uiteraard kunt u ervoor kiezen om de afspraakbevestiging door te sturen naar de persoon die u bij het gesprek wenst.

Mijn partner wil bij het gesprek aanwezig zijn, kan dat?

Uiteraard is het mogelijk dat u partner bij het gesprek aanwezig is.

Op welke manier kan ik een afspraak laten plaatsvinden?

We bieden verschillende mogelijkheden om een afspraak plaats te laten vinden. Dit kan bijvoorbeeld via Microsoft Teams of op ons kantoor in Ede. U ontvangt onze Digitale Agenda zodat u zelf een dag, een datum en tijdstip kiest voor de afspraak. Indien een bezoek aan huis wenselijk is, kan dit in overleg worden besproken.

Waarom dien ik mijn documenten het liefst vooraf aan te leveren?

De consultant kan zich dan voorbereiden op uw situatie en uw afspraak. Mocht er een document ontbreken kan dit nog worden aangeleverd mocht dit nodig zijn.

Wat moet ik aanleveren in de Digimap?

Zodra u bent ingelogd in uw Digimap, ziet u het startscherm zoals hieronder. U dient te klikken op de tab ‘Documenten’. 

Onder het kopje ‘Aan te leveren documenten’ ziet u de documenten die wij vragen om vooraf aan te leveren. Op deze manier kan de consultant zich voorbereiden op uw afspraak. 

Klikt u op de paarse wolk met de pijl omhoog om het desbetreffende formulier te uploaden.  
Klikt u vervolgens op ‘Selecteer of sleep bestanden’.  

Zodra u hierop heeft geklikt, wordt op uw computer uw verkenner geopend waar u het document kan selecteren die u wil plaatsen in uw Digimap. Herhaal deze stap per document. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, kunt een nieuw wachtwoord aanvragen. Klikt u dan op ‘wachtwoord vergeten’.
Hier wordt gevraagd om een email.
Let op: dit is uw gebruikersnaam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nadat u een geldige gebruikersnaam heeft opgegeven ziet u het volgende scherm. U heeft een mail gekregen om uw wachtwoord aan te passen. Check altijd uw Spam mailbox. 

Ik heb mijn Digimap geactiveerd, maar hoe kom ik er nu weer in?

Nadat u de Digimap heeft geactiveerd kunt u niet dezelfde link gebruiken om in te loggen. Hieronder leggen we het uit. Hieronder vindt u een stukje uit de mail die u heeft ontvangen. 
Om opnieuw in te loggen nadat u de Digimap heeft geactiveerd klikt op de paarse button ‘MijnDigiMap’.  

U ziet dan het volgende scherm. Hierbij vult u uw gebruikersnaam in samen met het eerder gekozen wachtwoord. De gebruikersnaam vindt u in de mail die u eerder heeft ontvangen.

Zodra u deze gegevens heeft ingevuld, klikt u op inloggen. U bevindt zich in uw Digimap. 

Ik heb mijn Digimap ontvangen. Hoe activeer ik de Digimap?

U heeft van ons een mail ontvangen met toegang tot uw Digimap. Om hier gebruik van te maken dient u deze omgeving eerst te activeren. Dit doet u op de volgende manier: 
Hieronder ziet u een deel uit de mail die Comminz u heeft gestuurd. U dient hier te klikken op: ‘Activeer uw Digimap’. 

Er wordt vervolgens een nieuw scherm geopend in uw browser en ziet u onderstaande. Hier kiest u een wachtwoord.

Nadat u uw Digimap heeft geactiveerd, bent u ingelogd in uw Digimap 

Laatste nieuws


Stel uw vraag aan Comminz


Wilt u weten of wij iets voor u kunnen betekenen? Bel ons op 088 – 43 533 33 of maak gebruik van ons contactformulier.

Contact met Comminz, helder over later


Bent u op zoek naar onafhankelijk advies over arbeidsmobiliteit, financieel inzicht of wilt u een afspraak maken? Wij staan u graag te woord.

U kunt ons vrijblijvend bereiken op 088 – 43 533 33 of maak een afspraak via ons afspraakformulier. Wij heten u van harte welkom!

Ik wil graag een afspraak

Ga naar de bovenkant